بدون نظر مقالات قالیشویی

قالیشویی مشهد پیروزی (رضا شهر)

قالیشویی مشهد پیروزی

معرفی بهترین قالیشویی در تمام نقاط مشهد از جمله پیروزی

مابه شما قالیشویی مشهد با به روز ترین دستگاه های شستشو فرش را معرفی می کنیم .نزدیک ترین و بهترین قالیشویی مشهد سناباد می باشد. انجام کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و خدمات ترمیم فرش. سرویس دهی خوب و منظم. تحویل فوری و … از خدمات شرکت ما می باشد.

اگر بخواهیم ویژگی های یک قالیشویی خوب را درمشهد بررسی کنیم پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید

قالیشویی مشهد پیروزی یا رضا شهر کجاست؟

بلوار پیروزی تا چند سال پیش جنوبی ترین بلوار شهر مشهد بود، اما امروز دو بلوار فکوری و نماز نیز همراستای آن بار ترافیکی این قسمت شهر را با پیروزی شریک شده اند. برای کسانی که منطقه ای با هوای تمیز، دور از چراغ قرمز های طولانی و آرامش حاکم بر محله  را می خواهند پیروزی یکی از گزینه هاست .

محله رضاشهر :

فاصله بین ابتدای بلوار پیروزی (جام عسل) تا میدان سلمان .بلوار پیروزی خطی است که قسمت قدیمی ساز این منطقه را با قسمت نوساز از هم جدا می کند. در واقع منطقه رضاشهر چند دهه پیش با ساخت و سازهایی در سمت راست بلوار (شمال بلوار) ایجاد شد.

قدمت محلّه: در این محله اثری از آن خانه های قدیمی با آجرهای رنگ و رو رفته و درهای چوبی کوچه های باریک نمی بینید. رضاشهر یکی از محلّه های جدید مشهد به حساب می آید ولی البته نه به تازگی هاشمیه و سرافرازان. همانطور که در بخش قیمت آمد، دست راست بلوار بافت قدیمی تری نسبت به دست چپ دارد . با اینجال این قدمت از 35 سال تجاوز نمی کند.

تراکم جمعیت: به طور کلی جمعیت ساکن در این محلّه معقول و تا حدی رو به خلوت است.

هرچند پدیده برج سازی تا حدودی این مزیت را کم رنگ کرده است ولی از آنجا که وسعت منطقه چشمگیر بوده و خیابان ها و کوچه های با عرض زیاد در آن وجود دارد حس یک منطقه شلوغ در رضاشهر به آدم دست نمی دهد.

ترافیک: این مورد یکی از نقاط قوت رضاشهر است . در بلوار پیروزی هیچگاه ترافیک شدید آنطور که در پل استقلال و آزادشهر اتفاق می افتد، دیده نمی شود. احداث دو بلوار فکوری و نماز هم باعث شد تا بار ترافیکی که از پیروزی به سمت آب و برق و صیاد می گذشت شکسته شده و پیروزی همچنان یکی از بلوارهای ایده آل از لحاظ ترافیک باشد.

حمل و نقل: خطوط اتوبوس شهری : 5 خط      تاکسی خطی : میدان ملک آباد     فاصله تا خط یک مترو: کمتر از 10 دقیقه  و در آینده نزدیک : خط دو مترو رضاشهر را هم صاحب ایستگاه می کند.

زیبایی شهری : یکی از اقدامات خوب شهرداری مشهد که از زمان آقای محمد پژمان شروع شد زیبا سازی شهر مشهد بود و هنوز هم خوشبختانه ادامه دارد . پیاده روهای دو طرف بلوار پیروزی و فکوری بسیار زیبا طراحی شده و حس یک پیاده روی لذت بخش را به عابران می دهد.

بازار: رضاشهر بازار آنچنانی همچون راهنمایی و میدان صیاد ندارد ولی در یکی دو سال اخیر فروشگاه های شیکی به خصوص در سمت چپ خیابان احداث شده که کمی به شلوغ تر شدن این بلوار کمک می کند. اغراق نکرده ایم اگر بگوییم رضاشهر مرکز بهترین قنادی های شهر است تا آنجا که مردم  پیروزی را با جام عسل اش می شناسند. و قنادی یزدیها هم که جای خود دارد . کیفیت بالا ، برخورد عالی و تنوع محصولات . از حدود یک سال پیش قنادی شیک ، تروتمیز و با پتانسیل پانته‌آ هم به رضاشهر اضافه شده که هنوز در حال قوت گرفتن است. از نظر لباس، قطعا مغازه های رضاشهر نیاز شما را برآورده نمی کنند. جای خالی یک رستوران مجهز و بزرگ در حد رضایی و یکی دو پیتزایی خوب نیز در رضاشهر حس می شود. درمجموع بازار نه چندان پر رونق را شاید یکی از معایب رضاشهر بتوان نام برد.

آلودگی هوا: رضاشهر نسبت به بسیاری از مناطق شهر در ارتفاع بالاتری قرار گرفته و این به سبب نزدیکی به ارتفاعات جنوب شهر است. همین دلیل باعث شده تا هوایی تمیزتر از دیگر مناطق شهر به خصوص در زمستان داشته باشد. قدر این نعمت را آنها که در جاهای شلوغ و پرترافیک شهر به سر می برند بهتر می دانند. نزدیکی به باغ ملک آباد و نیز برخورداری از درختان بزرگ چنار در قسمت قدیمی تر این محله نیز دلیلی بر پاک تر بودن هوای این منطقه دارد.

امکانات پزشکی: یک درمانگاه شبانه روزی در ابتدای پیروزی . فقط همین . امید پیروزی نشین ها شاید به افتتاح بیمارستان اکبر باشد که بالاسر پیروزی بین فکوری و نماز واقع شده است.

موسسات آموزشی و تفریحی: مدارس خیابان خاقانی و چند مدرسه دیگر احتیاج آموزشی دانش آموزان را برآورده می کنند ولی از نظر کلاس های آموزشی اوقات فراغت مثل کلاس های کامپیوتر، زبان و کلاس های هنری این منطقه ضعیف است . همچنین در این محله هیچ استخر و مجموعه ورزشی وجود ندارد و این هم یکی از معایب آن می تواند به شمار بیاید.

برخورداری از طبیعت: همانطور که ذکر شد نزدیکی به کوه های جنوب مشهد طبیعتی زیبا برای ساکنان محله رضاشهر فرآهم آورده است . منظره استقبال مردم از کوه های برفی در زمستان برای سرسره بازی و نیز اتراق در جای جای کوه ها در فروردین ماه شاهد این گفته است.

شما میتوانید از هر طریق یا تلفن یا آنلاین سفارش ثبت کنید کارشناسان ما در ساعات کاری پاسخگوی شما هستند .

قالیشویی مشهد پیروزی (رضا شهر)
قالیشویی مشهد پیروزی (رضا شهر)

خدمات قالیشویی مشهد پیروزی

شستشوی تخصصی فرش های دستبافت با استفاده از مواد شوینده گیاهی

شستشوی تخصصی فرشهای گل ابریشم دست بافت.

شستشوی فرشهای گل برجسته و کرم رنگ.

شستشوی فرش های ماشینی تراکم بالا و پایین.

خشکشویی مبلمان در محل.

خشکشویی خوشخواب و موکت در محل.

کلیه خدمات ترمیم و باز سازی انواع فرش های ماشینی و دستبافت.

برای تماس با ما کلیک کنید