ترفندهای شستشو پتو در قالیشویی مشهد

ترفندهای شستشو پتو در قالیشویی مشهد

ترفندهای شستشو پتو

باکتري ها و ويروس ها موجوداتي هستند که هميشه در کنار ما زندگي مي کنند و حذف آنها از محيط زندگيمان غير ممکن است.براي اينکه آنها به ما آسيب نرسانند بايد تا حد ممکن محيط زندگي خود به خصوص منزل مان را از هر نوع آلودگي اي پاک نگه داريم.شستشوي پتو بايد هر چند هفته اتفاق بيفتد به دليل اينکه مدت زيادي از شبانه روز با بدن تماس دارد.و محل بسيار مناسبي براي رشد باکتري ها و قارچ هاست. شستشوي پتو کار سختي نيست و در گذشته پتو هاي قديمي هميشه در منزل و با پودر لباسشويي و مواد شوينده خانگي شسته مي شد.و هيچ مشکلي هم به وجود نمي آمد اما پتو هاي نرم امروزي ممکن است. يکي از خدماتي که در قاليشويي صورت ميگيرد همين است.

 

شستشوی انواع پتو
شستشوی انواع پتو

ترفندهای شستشو پتو قالیشویی در مشهد

 

نحوه شستشوی پتو

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که شستشوی پتو و کالای خواب، در سلامت شما بسیار تأثیرگذار خواهد بود؟! پتوها یکی از لوازمی هستند که در طی شبانه‌روز، مدت‌زمان زیادی با بدن ما در تماس هستند! پس نظافت و شستشوی پتوها به روشی صحیح و اصولی، قطعاً بر سلامت ما تأثیر مثبتی خواهد گذاشت. در این مقاله نحوه شستشوی پتو را برایتان بازگو خواهیم کرد.

ترفندهای شستشو پتو در قالیشویی مشهد

بافت و ساختار پتوها به نحوی است که مکان مناسبی را برای زندگی و حیات باکتری‌ها فراهم می‌کند! برای اینکه از شر باکتری‌ها و میکروب‌های مزاحم در امان باشیم، بهتر است که در مدت‌زمان‌های کوتاه نسبت به شستشوی پتوها اقدام کنیم.

شستشوی اکثر پتوها کار چندان دشواری نیست و در منزل با استفاده از روش‌هایی ساده می‌توان به شستشوی پتوها پرداخت.

اولین نکته دقت به لیبل پتو است :

در صورتیکه بر روی لیبل آن عبارت Machine Washable نوشته شده است می توانید شستشوی را در ماشین لباسشویی و با درجه پایین انجام دهید.

در صورتیکه بخواهید شستشوی خود را با دست انجام دهید تنها کافی است از مایع لباسشویی به جای پودر لباسشویی استفاده نمایید, چوت ممکن است که ذرات پودر لباسشویی در بین الیاف های پتو قرار گیرد و هنگام آبکشی پاک نشوند و به بافت پتو آسیب برسانند.

سپس با توجه به کثیفی پتو اجازه دهید تا در آب خیس بخورد.

سپس شستشوی پتو خود را آغاز نمایید. به دلیل اینکه معمولا پس از شستشوی نرمی پتو از بین می رود و حالت زبر پیدا می کند پیشنهاد می شود که مقداری نرم کننده نیز در هنگام شستشوی به محلول اضافه نمایید تا حالت نرمی پتو از بین نرود.

.

خدمات قالیشویی و مبل شویی مشهد (شاهد)

کیفیت بالای شستشو %
دستگاه های مدرن شستشو فرش %
استفاده از مواد نانو باکیفیت در شستشو %
قیمت مناسب و شستشو پتو رایگان %
سرویس رایگان در مشهد %

خدمات شستشو پتو در کارخانه شاهد مشهد

با ثبت سفارش آنلاین در سایت قالیشویی شاهدمشهد، برای شستشوی انواع فرش و خشکشویی و شستشوی مبلمان، شستشوی پتو ویا قالیچه را رایگان هدیه بگیرید!!! اگر در سراسر مشهد مقدس زندگی می کنید. در هر ساعت از شبانه روز کافیست به سایت کارخانه قالیشویی شاهد مشهد مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان همراه با شستشوی پتو ویا قالیچه رایگان می باشد!!! ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی ما در سراسر مشهد صورت می گیرد.

  • سرویس رایگان
  • استفاده از مواد نانو
  • قیمت مناسب و حذف واسطه ها
  • شستشو در محل شما
  • خدمات مبل شویی و موکت شویی
  • پشتیبانی 24 ساعته

چرا قالیشویی شاهد مشهد؟

قالیشویی شاهد مشهد بزرگترین و اولین مرکز شستشوی تمام اتوماتیک انواع فرش دستبافت و ماشینی در شرق کشور
  • سرویس رایگانقالیشویی شاهد مشهد آماده سرویس رسانی رایگان در سراسر مشهد مقدس می باشد.
  • دستگاه های تمام اتوماتیک شستشوی فرشقالیشویی شاهد مشهدبزرگترین و بروزترین قالیشویی و مبل شویی آنلاین و مکانیزه مشهدمی باشد
  • ضمانت کیفیت شستشوشاهد مشهد باسال ها تجربه در شستشو انواع فرش ضمانت کیفیت شستشورا برای شما عزیزان فراهم اورده است.
  • اولین قالیشویی آنلاین مشهدشاهد مشهد بزرگترین و بروزترین قالیشویی و مبل شویی انلاین و مکانیزه مشهد
  • به روزترین متد شستشوقالیشویی شاهد مشهد با استفاده از به روزترین و با کیفیت ترین متد شتشو بدون آسیب به تار و پود انواع فرش دستباف و ماشینی و استفاده از تجهیزات تمام اتوماتیک شستشو فرش در خدمت شما می باشد.
  • شستشو با بهترین و کم ضرر ترین مواد شوینده ( نانو )قالیشویی شاهد مشهد با استفاده از بهترین و کم ضرر ترین مواد شوینده ( نانو ) در شستو فرش دستباف و ماشینی در خدمت شما عزیزان است.