خدمات شستشو خودرو در بهترین قالیشویی مشهد

 

ترفندهای شستشو خودرو

خودرو شما، خانه دوم شماست. در واقع بسیاری، مدت زمان زیادی در طول روز را در خودرو خود سپری می‌کنند. پس همان‌طور که نظافت خانه مهم است نظافت و تمیزی خودرو به عنوان خانه دوم نیز لازم و ضروری است. از طرفی خودرو علاوه بر اینکه به چک آپ ماهیانه و رسیدگی فنی نیاز دارد، به تمیزی نیز نیاز دارد. شاید برای همه امکان استفاده از کارواش‌های مستقر در سطح شهر برای شستن خودرو وجود نداشته باشد از این رو در این مطلب قصد داریم تا آموزش نکات کلیدی شستن ماشین را پوشش دهیم.

 

ترفندهای شستشو خودرو
ترفندهای شستشو خودرو

ترفندهای شستشو خودرو

اولین موضوعی که قبل از بیان روش‌های اصولی شستن ماشین باید به آن پرداخت، پاسخ به این سؤال است که خودرو باید هر چند وقت یک‌بار تمیز و شسته شود. شاید اولین پاسخی که به ذهن هر فردی خطور می‌کند این است که هر زمان که خودرو کثیف شد، باید تمیز و شسته شود. اما نکته‌ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که کلمه “کثیف” برای هر فرد معنای منحصر به فرد خود را دارد. مثلاً عده‌ای وقتی خودرو را “کثیف: می‌دانند که نمی‌توانند منظره بیرون را از داخل ماشین و قاب شیشه جو مشاهده کنند. برای عده دیگر کثیفی خودرو زمانی معنی پیدا می‌کند که کوچک‌ترین اثری از خاک و کرد غبار بر روی آن مشاهده کنند.

هر چند وقت یکبار ماشین را بشوییم؟

اما اجازه دهید یک واقعیت مهم را با شما در میان بگذاریم. آلودگی‌هایی که بر روی بدنه خودرو و یا داخل خودرو ایجاد می‌شوند، همیشه قابل مشاهده نیستند. مثلاً رد پای یک پرنده شاید با یک دستمال پاک شود اما قدرت اسیدی آن همچنان باقی می‌ماند و به رنگ خودرو آسیب می‌رساند. از طرفی برخی از آلودگی‌ها با گذر زمان ماندگارتر می‌شوند و به این ترتیب پک کردن آن‌ها سخت‌تر و گاهی غیر ممکن می‌شود. پس زمان شستن خودرو بسته به نوعی آلودگی آن متفاوت است. از طرفی بسیاری از کارشناسان بر این باورند که بازه زمانی شستشوی خودرو بسته به محیطی است که با خودرو ساعات بیشتری را در آن سپری می‌کنید. مثلاً بازه زمانی خودروهای که در محل‌های آلوده و پر دود و دم تردد می‌کنند بسیار کوتاه‌تر از بازه شستشو برای ماشین‌هایی است که در محل‌های تمیز و به دور از آلودگی تردد می‌کنند. اما به طور معمول می‌توان گفت بازه زمانی یک ماهه برای شستشوی خودرو تقریباً بازه مناسب و معمولی است.

بهترین زمان برای شستن ماشین

برای شستن خودرو، بایدها و نبایدهایی وجود دارند که توجه به آن‌ها ضروری است. همان‌طور که نشستن به موقع خودرو می‌تواند آسیب‌های جدی به خودرو وارد کند، عدم انتخاب روش مناسب برای شستشو نیز ضررهای جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. بهترین زمان برای شستن خودرو در طول روز، صبح زود و یا قبل از غروب آفتاب است. یعنی زمانی که تابش خورشید به صورت مستقیم نیست.
همیشه در داخل خودرو یک پارچه تمیز داشته باشید تا به محض مشاهده فضولات و ردپای پرندگان بر روی بدنه خودرو، آن را پاک کنید. البته پارچه را همیشه تمیز و عاری از چربی نگهدارید.

خدمات قالیشویی و مبل شویی مشهد (شاهد)

کیفیت بالای شستشو %
دستگاه های مدرن شستشو فرش %
استفاده از مواد نانو باکیفیت در شستشو %
قیمت مناسب و شستشو پتو رایگان %
سرویس رایگان در مشهد %

خدمات شستشو خودرو در کارخانه شاهد مشهد

با ثبت سفارش آنلاین در سایت قالیشویی شاهدمشهد، برای شستشوی انواع فرش و خشکشویی و شستشوی مبلمان، شستشوی پتو ویا قالیچه را رایگان هدیه بگیرید!!! اگر در سراسر مشهد مقدس زندگی می کنید. در هر ساعت از شبانه روز کافیست به سایت کارخانه قالیشویی شاهد مشهد مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان همراه با شستشوی پتو ویا قالیچه رایگان می باشد!!! ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی ما در سراسر مشهد صورت می گیرد.

  • سرویس رایگان
  • استفاده از مواد نانو
  • قیمت مناسب و حذف واسطه ها
  • شستشو در محل شما
  • خدمات مبل شویی و موکت شویی
  • پشتیبانی 24 ساعته

چرا قالیشویی شاهد مشهد؟

قالیشویی شاهد مشهد بزرگترین و اولین مرکز شستشوی تمام اتوماتیک انواع فرش دستبافت و ماشینی در شرق کشور
  • سرویس رایگانقالیشویی شاهد مشهد آماده سرویس رسانی رایگان در سراسر مشهد مقدس می باشد.
  • دستگاه های تمام اتوماتیک شستشوی فرشقالیشویی شاهد مشهد بزرگترین و بروزترین قالیشویی و مبل شویی آنلاین و مکانیزه مشهدمی باشد
  • ضمانت کیفیت شستشوشاهد مشهد باسال ها تجربه در شستشو انواع فرش ضمانت کیفیت شستشورا برای شما عزیزان فراهم اورده است.
  • اولین قالیشویی آنلاین مشهدشاهد مشهد بزرگترین و بروزترین قالیشویی و مبل شویی انلاین و مکانیزه مشهد
  • به روزترین متد شستشوقالیشویی شاهد مشهد با استفاده از به روزترین و با کیفیت ترین متد شتشو بدون آسیب به تار و پود انواع فرش دستباف و ماشینی و استفاده از تجهیزات تمام اتوماتیک شستشو فرش در خدمت شما می باشد.
  • شستشو با بهترین و کم ضرر ترین مواد شوینده ( نانو )قالیشویی شاهد مشهد با استفاده از بهترین و کم ضرر ترین مواد شوینده ( نانو ) در شستو فرش دستباف و ماشینی در خدمت شما عزیزان است.