شستشوی تخصصی فرشهای دستباف

 

شست و شوی تخصصی فرش های دستباف

بدیهیست شستشو و نظافت فرش دستباف ، اصول و قواعد خاصی را میطلبد که با رعایت آنها میتوان کیفیت اولیه ی آن را حتی بعد از شستن حفظ کرد در حالیکه اگر این کار به درستی انجام نگیرد ، باعث فرش شما خصوصیات ظاهری خود را از دست بدهد و نیز ساختارش مورد آسیب واقع شود. از آنجاییکه ذرات گردوغبار موجود در هوا در لابه لای پرز فرش فرو میروند با گذشت زمان باعث تیره تر به نظر آمدن سطح فرش میشوند و قاعدتا هرچه فرش شما زمینه روشن تری داشته باشد به شستشوی بیشتری نیز نیاز دارد.
به طور معمول فرش ها را پس از بافت و پرداخت و قبل از ارایه برای فروش یک بار میشورند و بعد از آن شما بعنوان استفاده کننده ی این کالا در صورت لزوم میتوانید آن را شست و شو دهید.

 

ترفند های شستشوی تخصصی فرشهای دستباف
ترفند های شستشوی تخصصی فرشهای دستباف

ترفند های شستشوی تخصصی فرشهای دستباف

 

بعد از خاتمه بافت ، حاصل کار بافنده جهت عملیات شستشوی فرش دستباف و سایر عملیات تکمیلی به قالیشویی فرستاده میشود. همانطور که شستشوی اولیه نقش بسزایی در آشکار شدن جلوه و زیبایی فرش و حصول نتیجه زحمات بافنده دارد، شستشوی های بعدی نیز که بعد از استفاده این هنر صنعت به عنوان کف پوش در منازل و مساجد… و بروز کثیفی حاصل از قرار گرفتن در معرض گرد و خاک و دوده انجام می شود، در برگرداندن جلوه و زیبایی آن به حالت اولیه تاثیری بس مهم بر جای می گذارد.

همه فرشهای مورد استفاده، اعم از فرشهایی که برای مفروش کردن منازل به کار می روند و یا فرشهایی که جنبه تزئینی داشته و به عنوان تابلو بر روی دیوار نصب میشوند بعد از مدتی لایه ای از خاک و کثیفی بر روی آنها قرار می گیرد لایه ای که شاید با استفاده از چشم کاملا قابل دید نباشد، فقط کافی است که یک دستمال نمدار برروی آن بکشید، آنگاه شاهد کلی کثیفی و چرک فرش خواهید بود.حتی هوای مجاور ما آلوده کننده است و ذرات گرد و غبار آن در لابه لای پرز فرش فرو رفته و در بلند مدت باعث چرک و تیره شدن سطح فرش میگردد.ذرات ریز غبار به صورت لایه ای نازک روی سطح و داخل پرزهای فرش نفوذ میکند. این لایه ها جذب کننده ی رطوبت نیز هستند و در بلند مدت به صورت لکه های چرک روی سطح فرش پدیدار میشوند و حتی باعث پوسیدگی فرش نیز میگردند. کثیفی های فرش ممکن است محل انباشت موجودات زنده میکروسکوپی مانند قارچ، باکتری و غیره باشد. فرش های کثیف علاوه براینکه می توانند ظاهر منزل یا اتاق را زشت کنند، بعد ازمدتی بوی نامطبوعی از آن ها فضای اتاق را پر خواهد کرد. به خاطر تمامی موارد اشاره شده است که شستن دوره ای فرش به افراد توصیه می شود و فرشها الزاما پس از مدتی به علت مجاورت با انواع آلودگیها بایستی شسته شده و تمیز گردند. شستشوی فرش دستباف در مشهد تخصص ماست. قالیشویی شاهد یکی از موفق ترین در صنف خود و در بین رقبا است که توانسته رضایت کامل مشتری را در سفارش ها کسب کند. استفاده از شوینده های با کیفیت، شستشوی فرش و آبکشی با کر اسلامی در قالیشویی خوب شاهد برای همه سفارش ها انجام می شود. برای شستشوی فرش در قالیشویی مشهد با ما تماس بگیرید. قیمت قالیشویی و شستشوی قالیچه در قالیشویی شاهد مشهد طبق نرخ مصوب اتحادیه برآورد شده است

خدمات شست و شوی تخصصی فرش های دستباف در کارخانه قالیشویی مشهد (شاهد)

کیفیت بالای شستشو %
دستگاه های مدرن شستشو فرش %
استفاده از مواد نانو باکیفیت در شستشو %
قیمت مناسب و شستشو پتو رایگان %
سرویس رایگان در مشهد %

خدمات شست و شوی تخصصی فرش های دستباف در کارخانه قالیشویی مشهد (شاهد)

با ثبت سفارش آنلاین در سایت قالیشویی شاهدمشهد، برای شستشوی انواع فرش و خشکشویی و شستشوی مبلمان، شستشوی پتو ویا قالیچه را رایگان هدیه بگیرید!!! اگر در سراسر مشهد مقدس زندگی می کنید. در هر ساعت از شبانه روز کافیست به سایت کارخانه قالیشویی شاهد مشهد مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان همراه با شستشوی پتو ویا قالیچه رایگان می باشد!!! ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی ما در سراسر مشهد صورت می گیرد.

  • سرویس رایگان
  • استفاده از مواد نانو
  • قیمت مناسب و حذف واسطه ها
  • شستشو در محل شما
  • خدمات مبل شویی و موکت شویی
  • پشتیبانی 24 ساعته

چرا قالیشویی شاهد مشهد؟

قالیشویی شاهد مشهد بزرگترین و اولین مرکز شستشوی تمام اتوماتیک انواع فرش دستبافت و ماشینی در شرق کشور
  • سرویس رایگانقالیشویی شاهد مشهد آماده سرویس رسانی رایگان در سراسر مشهد مقدس می باشد.
  • دستگاه های تمام اتوماتیک شستشوی فرشقالیشویی شاهد مشهد بزرگترین و بروزترین قالیشویی و مبل شویی آنلاین و مکانیزه مشهدمی باشد
  • ضمانت کیفیت شستشوشاهد مشهد باسال ها تجربه در شستشو انواع فرش ضمانت کیفیت شستشورا برای شما عزیزان فراهم اورده است.
  • اولین قالیشویی آنلاین مشهدشاهد مشهد بزرگترین و بروزترین قالیشویی و مبل شویی انلاین و مکانیزه مشهد
  • به روزترین متد شستشوقالیشویی شاهد مشهد با استفاده از به روزترین و با کیفیت ترین متد شتشو بدون آسیب به تار و پود انواع فرش دستباف و ماشینی و استفاده از تجهیزات تمام اتوماتیک شستشو فرش در خدمت شما می باشد.
  • شستشو با بهترین و کم ضرر ترین مواد شوینده ( نانو )قالیشویی شاهد مشهد با استفاده از بهترین و کم ضرر ترین مواد شوینده ( نانو ) در شستو فرش دستباف و ماشینی در خدمت شما عزیزان است.