بدون نظر مقالات قالیشویی

نزدیک ترین و بهترین قالیشویی در توس

قالیشویی در توس

بلوار توس مشهد کجاست و نزدیک ترین قالیشویی در این بلوار

بلوار توس مشهد در منطقه 2 و منطقه 10 شهری مشهد قرار داره. شهرک حجت، شهرک امام هادی و شهرک کشاورزی سه شهرک بزرگ این منطقه هستند. شهرک دانش و شهرک مطهری در بخش‌های انتهایی بلوار توس واقع شدند. باغ آستان قدس رضوی بخشی از این منطقه رو به خودش اختصاص داده.

نقشه‌ بلوار توس مشهد

بلوار توس از شمال به بلوار شاهنامه، از جنوب به میدان فردوسی، از شرق به بلوار موسوی قوچانی و بزرگراه شهید چراغچی و از غرب به بزرگراه آزادی می‌رسد.

ما به شما برای کمک به انتخاب بهترین قالیشویی در بلوار توس و درنزدیک این منطقه کمک خواهیم کرد در ابتدا باهم بررسی کنیم تا ببینیم یک قالیشویی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

سابقه و اعتبار قالی شویی

سابقه قالیشویی اطلاعات بسیاری درباره عملکرد آن قالیشویی به شما می دهد. یک قالیشویی متخلف دوام زیادی نمی آورد. و توسط مراجع ذی ربط پلمپ می شود. هر چه سابقه فعالیت شرکت بیشتر باشد. شرکت های معتبر از مواد شوینده مناسب استفاده می کنند. کارخانه قالیشویی بزرگ از تجهزیات مناسب و روز استفاده می کنند. و احتمال آسیب فرش دیدن فرش کاهش می یابد.
در مشهد با وسعت زیاد خود انتخاب بهترین قالیشویی را سخت کرده است اما شما با بررسی سابقه و اعتبار قالیشویی می توانید بهترین قالیشویی مشهد را انتخاب کنید.

مجوز از اتحادیه قالیشویان

دقت نمایید که قالیشویی حتما از مراجع ذی ربط مانند اتحادیه قالیشویان مجوز های لازم را کسب کرده باشد. قالیشویی های مجاز زیر نظر اتحادیه فعالیت دارند. و عملکرد آنها کنترل می شود. همچنین در صورت بروز مشکل و اختلاف، اتحادیه قالیشویان پیگیری های لازم را به عمل می آورد

استفاده از مواد شوینده مناسب

استفاده از مواد شوینده مناسب برای شستشوی فرش بسیار مهم است. برخی قالیشویی ها با استفاده از مواد ارزانتر و پایین آوردن قیمت های شستشو، زمینه پوسیده شدن فرش را فراهم می کنند. دقت نمایید شرکتی که خدمات قالیشویی را برای شما انجام می دهد فرش شما را موادشویی نکند. و فرش شما حتما آبکشی شود، تا مواد شوینده کاملا از فرش خارج شود.

لازم به ذکر است ماندن مواد شوینده در فرش و استفاده از موادی مانند آب ژاول و… فرش را به سرعت پوسیده کرده و از عمر مفید فرش می کاهند.

استفاده از تجربه دیگران

 

برای پیدا کردن ویژگی های یک قالیشویی خوب می توان ازتجربه  دوستان و آشنایانتان سوال کنید! از تجربه های مثبت و منفی بپرسید.
 

جستجو در اینترنت

جستجو در اینترنت یک روش بسیار کارآمد برای پیدا کردن قالیشویی در مشهد است! شاید بگوئید صفحات وب پر از  تبلیغات و دروغ می باشد! چطور میتوان اطمینان کرد؟! در پاسخ باید گفت درست است که مطالب تبلیغاتی و دروغ در فضای اینترنت و مجازی وجود دارد. اما بسیاری از مردم نظر های صحیح و تجربیات خود را در اینترنت به اشتراک می گذارند.

خدمات قالیشویی در خیابان امام رضا مشهد

  • شستشوی تخصصی فرش های دستبافت با استفاده از مواد شوینده گیاهی
  • شستشوی تخصصی فرشهای گل ابریشم دست بافت.
  • شستشوی فرشهای گل برجسته و کرم رنگ.
  • شستشوی فرش های ماشینی تراکم بالا و پایین.
  • خشکشویی مبلمان در محل.
  • خشکشویی خوشخواب و موکت در محل.
  • کلیه خدمات ترمیم و باز سازی انواع فرش های ماشینی و دستبافت.

 

قالیشویی در توس

نحوه عملکرد ما به این صورت است که شما همشریان مشهدی می توانید با تماس با قالیشویی شاهد مشهد از سرویس رایگان ما بهرمند شوید هم چنین می توانید یک پتو ویا یک قالیچه را به صورت رایگان برای شستشو در اختیار ما قرار دهید.

کیفیت ،قیمت مناسب واب کشی اسلامی همگی گوشه ای از خدمات قالیشویی در مشهد می باشدوکافیست یک بار امتحان کنید.

قالیشویی مشهد ، بزرگترین قالیشویی در توس می باشد که تمام منشور اخلاقی شامل قالیشویی با اب کشی اسلامی را در کارنامه خود دارد.

قالیشویی شاهد مشهد با ارائه خدمات متنوع در سال های اخیر شامل سرویس رایگان قالیشویی در سراسر مشهد، شستشوی رایگان پتو یا قالیچه توانسته است تا رضایت شما همشریان مشهدی را درکارنامه خود ثبت نماید.

برای تماس با ما کلیک کنید