بدون نظر مقالات قالیشویی

معرفی بهترین و مکانیزه ترین قالیشویی در الهیه مشهد

با ما همراه باشید با نکات مهم انتخاب بهترین قالیشویی در الهیه مشهد

سابقه و اعتبار قالی شویی

سابقه قالیشویی اطلاعات بسیاری درباره عملکرد آن قالیشویی به شما می دهد. یک قالیشویی متخلف دوام زیادی نمی آورد. و توسط مراجع ذی ربط پلمپ می شود. هر چه سابقه فعالیت شرکت بیشتر باشد.

شرکت های معتبر از مواد شوینده مناسب استفاده می کنند. کارخانه قالیشویی بزرگ از تجهزیات مناسب و روز استفاده می کنند. و احتمال آسیب فرش دیدن فرش کاهش می یابد.
در مشهد با وسعت زیاد خود انتخاب بهترین قالیشویی را سخت کرده است اما شما با بررسی سابقه و اعتبار قالیشویی می توانید بهترین قالیشویی مشهد را انتخاب کنید.

مجوز از اتحادیه قالیشویان

دقت نمایید که قالیشویی حتما از مراجع ذی ربط مانند اتحادیه قالیشویان مجوز های لازم را کسب کرده باشد. قالیشویی های مجاز زیر نظر اتحادیه فعالیت دارند وعملکرد آنها کنترل می شود.

همچنین در صورت بروز مشکل و اختلاف، اتحادیه قالیشویان پیگیری های لازم را به عمل می آورد

استفاده از مواد شوینده مناسب

استفاده از مواد شوینده مناسب برای شستشوی فرش بسیار مهم است. برخی قالیشویی ها با استفاده از مواد ارزانتر و پایین آوردن قیمت های شستشو، زمینه پوسیده شدن فرش را فراهم می کنند.

دقت نمایید شرکتی که خدمات قالیشویی را برای شما انجام می دهد فرش شما را موادشویی نکند. و فرش شما حتما آبکشی شود، تا مواد شوینده کاملا از فرش خارج شود.

لازم به ذکر است ماندن مواد شوینده در فرش و استفاده از موادی مانند آب ژاول و… فرش را به سرعت پوسیده کرده و از عمر مفید فرش می کاهند.

استفاده از تجربه دیگران

 

برای پیدا کردن ویژگی های یک قالیشویی خوب می توان ازتجربه  دوستان و آشنایانتان سوال کنید! از تجربه های مثبت و منفی بپرسید.
 

جستجو در اینترنت

جستجو در اینترنت یک روش بسیار کارآمد برای پیدا کردن قالیشویی در مشهد است! شاید بگوئید صفحات وب پر از  تبلیغات و دروغ می باشد! چطور میتوان اطمینان کرد؟!

در پاسخ باید گفت درست است که مطالب تبلیغاتی و دروغ در فضای اینترنت و مجازی وجود دارد. اما بسیاری از مردم نظر های صحیح و تجربیات خود را در اینترنت به اشتراک می گذارند.

حال ببینم منطقه الهیه مشهد کجاست؟

موقعیت اراضی:

اراضی الهیه در ارتفاع حدود ۱۰۰۰ متری از سطح دریا درطول جغرافیایی ۵۹ درجه و ۲۸ دقیقه و عرض ۳۶ درجه و ۲۲ دقیقه در شمال غرب مشهد مقدس واقع گردیده است و مساحت آن حدود ۸۳۰ هکتار می باشد.

این اراضی طبق طرح جامع مصوب مشهد جزئی از محدوده توسعه ۲۵ ساله آینده این شهر می باشد.چنانکه در تصویر ذیل مشاهده می کنید اراضی مذکور از جنوب شرق به بزرگراه ۷۵ متری میثاق از جنوب غرب به جاده قدیم شاندیز، از شمال به جاده آسیایی و از شمال غرب به بلوار مهدیه محدود می باشد.

قالیشویی در الهیه مشهد
قالیشویی در الهیه مشهد

توزیع انواع کاربریها

بعد از گذشت ۲ سال از بازنگری طرح جامع، طرح تفضیلی اراضی نیز تهیه گردید تا مسیر سازندگی اراضی مذکور هموار گردد. آنچه باعث شده تا طرح تفضیلی الهیه شاخص و نمونه جلوه نماید.

محاسبه دقیق و توزیع صحیح انواع کاربریها و خدمات به تناسب پذیرش جمعیت ساکن در آن منطقه است بطوریکه در جدول ذیل ملاحظه می کنید کاربری های مختلف با ظرافت خاص در کنار مناطق مسکونی چیده شده است به گونه ای که در اسرع وقت قابل دسترسی می باشد.

این موضوع از آن حیث قابل توجه است که ما با پدیده های چون گسترش روزافزون و غیراصولی شهرها و به طبع آن افزایش ترافیک، حجم آلاینده ها و اتلاف وقت مردم روبرو هستیم.

در چنین شرایطی است که منطقه نوین الهیه به دور از نقایص مذکور به سبب چیدمان اصولی شهری ، چون نگینی بر تارک شهر می درخشد و به منطقه ای نمونه درکشور مبدل شده است.

موقعیت اقلیمی

موقعیت خاص طبیعی، ارتفاعات، رفتار شیب و هموار بودن زمینها، همچنین آب و هوایی مطبوع بدور از آلودگی بستری مناسب جهت سکونت روزافزون در این منطقه فراهم آورده است.