بدون نظر مقالات قالیشویی

معرفی بهترین مرکز شستشو مبل با دستگاه در مشهد

مبل ها تأثیر زیادی در آراستگی منزل دارند اما در صورتی که مبل ها کثیف و پر از لکه باشند ، زیبایی منزلتان را از بین می برند . بسیاری از افراد روش تمیزکردن مبل در منزل را نمی دانند و نظافت مبل را یکی از مشکل ترین بخش های نظافت منزل می دانند.

شستشو مبل

شستشوی مبل اصولی دارد که اگر این اصول را رعایت نکنید و تمیز کردن مبل را به طور صحیح انجام دهید، به پارچه ی مبل آسیب می رسدپس برای شستشو انواع مبلمان استیل و راحتی خود آن را به قالیشویی مشهد بسپارید.

تا همین چند سال پیش اگر در خانه ای مبل وجود داشت، تنها در اتاق پذیرایی (مهمان خانه) گذاشته می شد و در تمام طول سال نیز ملحفه های سفیدی روی آن‌ پهن می کردند طوری که اعضای خانواده حق استفاده از آن ها را نداشتند مگر زمانی که مهمان غریبه ای برای آن ها می آمد!برای شستشو مبل با دستگاه در مشهد با قالیشویی شاهد مشهد بگیرید.

اما امروز بسیاری از خانواده ها اصطلاحا مبل نشین شده اند و حتی برای بعضی ها مبلمان کارکردهای دیگری نظیر میز غذاخوری، تخت خواب، میز کار و … نیز پیدا کرده است.

بنابراین طبیعی است که مبل ها در طول سال پاکیزگی خود را از دست بدهند و لازم باشد که حداقل در خانه تکانی پایان سال نظافت شوند.

تمیز کردن مبلمان باعث جلوه دادن به فضای محیط و افزایش طول عمر کالا می شود. برای اینکه این شستشو در منزل صورت گیرد کارهای مختلفی میتوان انجام داد. با انجام منظم گردگیری و جاروکشی مبل‌ها میتوان همیشه آن ها را مرتب نگه داشت.

هنگام جارو کشیدن باید تمامی درزها و بین تشکچه ها را خوب تمیز کنیم و در نهایت با کشیدن برس روی آن جلوه ی بهتری به آن ببخشیم. هم چنین شستشو مبلمان توسط متخصصین و مواد نانو از بهترین روش های شستو می باشد.

نحوه ی شستشو مبل با دستگاه در مشهد

شستشو مبل با دستگاه در مشهد
شستشو مبل با دستگاه در مشهد

شستشو مبل با دستگاه در مشهد  توسط یک وسیله مکانیزه انجام میشود که جهت نظافت و شستشوی انواع مبل طراحی و ساخته شده است. در این دستگاه مخازن آب تمیز و آب کثیف بصورت جدا از هم قرار دارد و یک کمپرسور به منظور تولید کف و یک موتور مکنده قدرتمند دو یا سه مرحله ای جهت مکش آلودگی ها در دستگاه وجود دارد.

از مهم ترین ویژگی های دستگاه شستشوی مبل تولید فوم (کف) است که به دلیل داشتن چگالی کم روی سطوح باقی می ماند. کف تولید شده توسط کمپرسور غلظت بالایی دارد که به علت قدرت پاک کنندگی بالا باعث شستشوی قدرتمند سطوح می شود و از نفوذ آب به داخل صندلی یا مبل جلوگیری می نماید.

این فوم به خوبی آلودگی ها را در خود حل می کند و با استفاده از قدرت مکش دستگاه مبل به سرعت خشک می شود. برخی از مدل های این دستگاه به سیستم گرمایش مجهزند که میتوانند کف با درجه حرارت بالا تولید کنند و کیفیت شستشوی مبل را افزایش می دهند زیرا آب گرم و یا فوم گرم از توانایی بالایی در حل کردن چربی ها و آلودگی های الکترواستاتیک برخوردار هستند.