بدون نظر مقالات قالیشویی

بهترین قالیشویی در بلوار توس مشهد

از جمله خدمات قالیشویی در بلوار توس مشهد:

✅شستشو پتو یا قالیچه رایگان✅ تحویل در صورت درخواست با کاور✅ سرویس رایگان✅ شستشوی خودرو کارواش خشک و داخل خودرو سقف بغل درب و صندلی وداشبورد و صندوق در پارکینگ شما با دستگاه و مواد نانو✅ شستشوی انواع مبل راحتی و سلطنتی و صندلی میز ناهار خوری✅ شستشوی موکت و فرش در منزل با دستگاه✅ نهایت پاکیزگی و نظافت ✅ شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف قالیچه موکت پتو روفرشی خوش خواب پرده به روش صد در صد اسلامی با ضمانت✅ بدون چین و چروک شستشو با اب گرم همراه با لکه گیری✅ مجهز به دستگاه ابگیر لوله ای و دستگاه پولیشر فرش✅ شستشو با بهترین و کم ضرر ترین مواد شوینده ( نانو )

خدمات قالیشویی در بلوار توس مشهد

  • شستشوی تخصصی فرش های دستبافت با استفاده از مواد شوینده گیاهی
  • شستشوی تخصصی فرشهای گل ابریشم دست بافت.
  • شستشوی فرشهای گل برجسته و کرم رنگ.
  • شستشوی فرش های ماشینی تراکم بالا و پایین.
  • خشکشویی مبلمان در محل.
  • خشکشویی خوشخواب و موکت در محل.
  • کلیه خدمات ترمیم و باز سازی انواع فرش های ماشینی و دستبافت.

 

نحوه عملکرد قالیشویی شاهد

نحوه عملکرد ما به این صورت است که شما همشریان مشهدی می توانید با تماس با قالیشویی شاهد مشهد از سرویس رایگان ما بهرمند شوید هم چنین می توانید یک پتو ویا یک قالیچه را به صورت رایگان برای شستشو در اختیار ما قرار دهید.

کیفیت ،قیمت مناسب واب کشی اسلامی همگی گوشه ای از خدمات قالیشویی در مشهد می باشدوکافیست یک بار امتحان کنید.

بزرگترین قالیشویی در بلوار توس مشهد

قالیشویی مشهد ، بزرگترین قالیشویی در بلوار توس مشهد می باشد که تمام منشور اخلاقی شامل قالیشویی با اب کشی اسلامی را در کارنامه خود دارد.

قالیشویی شاهد مشهد با ارائه خدمات متنوع در سال های اخیر شامل سرویس رایگان قالیشویی در سراسر مشهد، شستشوی رایگان پتو یا قالیچه توانسته است تا رضایت شما همشریان مشهدی را درکارنامه خود ثبت نماید.

برای تماس با ما کلیک کنید

قالیشویی در بلوار توس مشهد
قالیشویی در بلوار توس مشهد

بلوار توس مشهد کجاست؟

بلوار توس مشهد در منطقه 2 و منطقه 10 شهری مشهد قرار داره. شهرک حجت، شهرک امام هادی و شهرک کشاورزی سه شهرک بزرگ این منطقه هستند. شهرک دانش و شهرک مطهری در بخش‌های انتهایی بلوار توس واقع شدند. باغ آستان قدس رضوی بخشی از این منطقه رو به خودش اختصاص داده.

نقشه‌ بلوار توس مشهد

بلوار توس از شمال به بلوار شاهنامه، از جنوب به میدان فردوسی، از شرق به بلوار موسوی قوچانی و بزرگراه شهید چراغچی و از غرب به بزرگراه آزادی می‌رسد.