معرفی رنگبرداری فرش دستبافت درمشهد

 

رنگ برداری تخصصی فرشهای دستباف

چرا فرشهای دستباف نیاز به رنگبرداری دارند؟

تقریبا ۸۰ درصد قالیهای دستباف پس از تماس با آب و مایعات از خود رنگ پس میدهند و معمولا رنگهای تیره وارد قسمتهای روشن قالی شده و چهره بدی به گلها و نقشه قالی میدهد

تداخل رنگ فرشهای دستباف معمولا بر اثر مواردی چون: ریختن آب در منزل روی فرش-ترکیدن لوله و نشتی فاضلاب -شستن اشتباهی قالی دستباف بدون مواد شوینده لازمه در منزل و یا قالیشویی های غیر مجاز و بدون تجربه رخ میدهد

 

رنگ برداری تخصصی فرشهای دستباف
رنگ برداری تخصصی فرشهای دستباف

ترفندهای رنگ برداری تخصصی فرشهای دستباف

رنگ برداری تخصصی در بهترین قالیشویی مشهد

1- لکه برداری : لکه ناشی از مواد خارجی

فرش در محیط زندگی نزدیکترین شی خانه به ما میباشد و بسیاری از فعالیتهای روزمره ما در خانه در مجاورت آن اتفاق می افتد لذا هر لحظه امکان آلودگی آن به انواع و اقسام موادی که با آن در منزل سر و کار داریم وجود دارد. این مواد که باعث لکه دار شدن فرش می گردد می تواند از انواع مواد غذایی مورد مصرف ما یا انواع مواد رنگی ، انواع مواد شیمیایی و انواع چسب ها و هر گونه موادی که در محیط خانه وجود دارد می تواند باشد. در بعضی از موارد راه حل بسیار ساده است و عموم مردم از آن آگاه میباشند و یا می توانند با مراجعه به وب سایت موسسات معتبر نظیر قالیشویی فرش قرمز از راه حل آن مطلع گردند ولی در بعضی از موارد راه حل لکه برداری فرش ساده و در دسترس نمی باشد و نیاز به دانش و آگاهی از این حرفه داشت . البته در مورد فرشهای نفیس و گران قیمت در همه موارد توصیه ما استفاده از متخصصان مربوطه میباشد .

2- رنگبرداری : رفع رنگ دادگی فرش

چنانچه فرش دارای آن نوع از خامه های رنگی باشد که به خوبی رنگرزی نشده اند و یا نوع رنگ بکار رفته در رنگ آمیزی خامه ها از ثبات کافی برخوردار نباشد، در هنگام شستشو به روش غیر استاندارد و در منزل، به ویژه زمانی که توسط برس بر روی سطح پرزها کشیده میشود، استفاده از آب گرم ،خیس شدن ناشی از آبگرفتی منزل و یا بالا آمدن آب فاضلاب و ریختن آب بروی فرش و موارد این چنینی ممکن است رنگها در هم ادغام شده و به اصطلاح فرش رنگ دهد. به همین دلیل اغلب در کارگاههای قالیشویی فرشهایی را که احتمال رنگ دهی آنها وجود داشته باشد با متد خاصی شستشو داده و حتی در صورت لزوم از مواد تثبیت کننده رنگ استفاده می نمایند . این مواد باعث میشوند تا رنگ الیاف برای مدتی به طور نسبی ثابت گردد. با این حال در برخی موارد علیرغم رعایت کلیه موارد، فرش رنگ میدهد و چاره ای جز رنگبرداری فرش وجود ندارد.در مواقعی که عمل شستشو در منزل و به صورت غیر تخصصی انجام پذیرد و برای خشک کردن فرش از روش آویزان کردن استفاده شود، مقدار آب باقی مانده در فرش از درون الیاف و پرزها به سمت پائین فرش حرکت کرده و در مسیر خود رنگهایی که ناپایداربوده و از ثبات خوبی برخوردار نیستند را نیز درهم تداخل داده و به طرف پائین میکشد و لذا قسمت پائین فرش از بالای آن بیشتر آسیب می بیند و رنگبرداری آن نیز کاری بس دشوار میباشد. چنانچه به هر دلیل الیاف پشم در هنگام شستشوی فرش رنگ داده و باعث لکه دار شدن آن شوند، میتوان توسط مواد خاصی اقدام به رنگبرداری نمود. رنگبرداری یک عمل مشکل بوده و نیاز به تخصص و مهارت کافی در این زمینه داردکه بر اساس آن میتوان به کم رنگ شدن و در مواقعی با از بین رفتن رنگهای اضافی در قسمتهای دیگر فرش، نتیجه مطلوبی دریافت نمود که بهتر است توسط افراد متخصص و در کارگاههای قالیشویی انجام گردد.موارد متعددی از تخریب فرش های نفیس و گران قیمت ناشی از ترکیدگی لوله آب و یا بالا آمدن فاضلاب در واحدهای مسکونی همه روزه اتفاق می افتد .

خدمات قالیشویی و مبل شویی مشهد (شاهد)

کیفیت بالای شستشو %
دستگاه های مدرن شستشو فرش %
استفاده از مواد نانو باکیفیت در شستشو %
قیمت مناسب و شستشو پتو رایگان %
سرویس رایگان در مشهد %

خدمات لکه برداری فرش درکارخانه شاهد مشهد

با ثبت سفارش آنلاین در سایت قالیشویی شاهدمشهد، برای شستشوی انواع فرش و خشکشویی و شستشوی مبلمان، شستشوی پتو ویا قالیچه را رایگان هدیه بگیرید!!! اگر در سراسر مشهد مقدس زندگی می کنید. در هر ساعت از شبانه روز کافیست به سایت کارخانه قالیشویی شاهد مشهد مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان همراه با شستشوی پتو ویا قالیچه رایگان می باشد!!! ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی ما در سراسر مشهد صورت می گیرد.

  • سرویس رایگان
  • استفاده از مواد نانو
  • قیمت مناسب و حذف واسطه ها
  • شستشو در محل شما
  • خدمات مبل شویی و موکت شویی
  • پشتیبانی 24 ساعته

چرا قالیشویی شاهد مشهد؟

قالیشویی شاهد مشهد بزرگترین و اولین مرکز شستشوی تمام اتوماتیک انواع فرش دستبافت و ماشینی در شرق کشور
  • سرویس رایگانقالیشویی شاهد مشهد آماده سرویس رسانی رایگان در سراسر مشهد مقدس می باشد.
  • دستگاه های تمام اتوماتیک شستشوی فرشقالیشویی شاهد مشهد بزرگترین و بروزترین قالیشویی و مبل شویی آنلاین و مکانیزه مشهدمی باشد
  • ضمانت کیفیت شستشوشاهد مشهد باسال ها تجربه در شستشو انواع فرش ضمانت کیفیت شستشورا برای شما عزیزان فراهم اورده است.
  • اولین قالیشویی آنلاین مشهدشاهد مشهد بزرگترین و بروزترین قالیشویی و مبل شویی انلاین و مکانیزه مشهد
  • به روزترین متد شستشوقالیشویی شاهد مشهد با استفاده از به روزترین و با کیفیت ترین متد شتشو بدون آسیب به تار و پود انواع فرش دستباف و ماشینی و استفاده از تجهیزات تمام اتوماتیک شستشو فرش در خدمت شما می باشد.
  • شستشو با بهترین و کم ضرر ترین مواد شوینده ( نانو )قالیشویی شاهد مشهد با استفاده از بهترین و کم ضرر ترین مواد شوینده ( نانو ) در شستو فرش دستباف و ماشینی در خدمت شما عزیزان است.